B2B

B2B odnosi se na online trgovinu gdje jedan poslovni sustav prodaje robu i usluge drugim poslovnim sustavima. Za razliku od kupnje Korisnika pojedinca (građana) od kojega se očekuje da obavi uplatu prije isporuke, bilo kreditnom karticom, PayPalom ili na neki treći način, u B2B poslovanju obično se koristi web shop kao platforma za naručivanje, a plaćanja idu kao i u ostalom poslovanju, s računa na račun  – virmanski.

B2B predstavlja sustav s ulogom informacijskog posrednika u razmjeni elektroničkih dokumenata između pravnih osoba, uz garanciju da će dokumenti stići na pravo odredište.

Osnovni je cilj omogućiti korisnicima zaprimanje elektroničkih dokumenata, pratiti životni ciklus elektroničkih dokumenata, preuzimanje računa i njihovo arhiviranje, te ostale mogućnosti koje će s vremenom biti dostupne Vama kao korisniku.

Korisnik u B2B sustavu s prodavateljem obično imaju ugovore koji im jamče određene uvjete poslovanja (cijene, popuste, količine, rokove isporuke, odgode plaćanja, plaćanje na rate…), ovisno o statusu Korisnika, njegovu prethodnom rezultatu odnosno volumenu kupnje, urednosti plaćanja, dugoročnosti suradnje, ali i međusobnom povjerenju. Naravno, to mogu biti i jednokratni poslovni Korisnik koji nemaju ugovore s posebnim uvjetima. Sustav i takvima omogućuje kupnju odnosno narudžbu.

Često su B2B prodavači veletrgovci ili distributeri koji imaju stalne klijente koji su često tvrtke koje isporučuju svojim krajnjim Korisnicima. Kao Korisnik pojavljuju se i državne institucije koje mogu imati godišnje ugovore za dobavu određene vrste roba (npr. uredskog materijala). Tim trgovcima može se nuditi B2B web shop kao platforma za planiranje nabave, naručivanje redovnih periodičnih isporuka, praćenje izvršenja ugovora i slično.

Odgovor je kratak. Da! Svi pokazatelji i trendovi pokazuju da online trgovina ne samo raste, nego su i očekivanja poslovnih Korisnika takva da se bez tog načina poslovanja teško može konkurirati, a na dulji rok i opstati na tržištu.

 

  • PREDNOSTI B2B ZA KORISNIKA:

tri su glavna razloga zbog kojih će se B2B korisnici odlučiti na online kupnju:

  • Jednostavnost online kupnje (72%)
  • Bolja preglednost i pristup online katalozima (52%)
  • real-time informacije o stanju zaliha i vremenu dostave (42%)

ostale prednosti:

  • dostupnost podataka – pristup podacima s bilo kojeg mjesta na svijetu koje ima Internet vezu
  • ne ovisite o radnom vremenu, vikendima i praznicima, kupnja i naručivanje moguće je 24/7, 365 dana u godini

digitalni kanal naručivanja

  • ubrzanje i automatizaciju prodajnog procesa, potpuna automatizacija i povezanost sa nastavkom prodajnog procesa na osnovu narudžbe nastale u B2B e-Trgovini generiranjem potrebne dokumentacije
  • kontrola narudžbi
  • unaprjeđenje odnosa s kupcima
  • e-mail obavijesti kupcu od narudžbe, izrade ponude, obavijesti o isporuci, do slanja e-računa
  • Online stanja na skladištu – stanje svakog artikla se prati i prikazuje u realnom vremenu, uz sustav rezervacije robe po narudžbama prije isporuke.
  • upravljanje s asortimanom dostupnim na lageru 3 M d.o.o., praćenih slikama artikla
  • dvojezično sučelje za opise i nazive – domicilni i engleski jezik,
  • jezik, valuta i cijene zavisno od login korisnika,
  • preuzimanje dokumenata, uputa artikala
  • rabatne politike po grupama asortimana na nivou pojedinačnog kupca,
  • automatsko pokretanje prodajnog procesa s rezervacijom robe i slanjem obavijesti kupcu,
  • povrati robe od kupaca i odobrenja za kupce
  • prikaz grupiranih i agregiranih podataka s odabirom kriterija grupiranja,
  • filtriranje podataka po svim kolonama tabličnog prikaza,
  • prilozi – mogućnost preuzimanja podataka za Korisnika
  • slike artikala omogućavaju jednostavno naručivanje i  snalaženje
  • upravljanje vlastitim podacima – izmjena zaporke, izmjena određenih korisničkih podataka
  • praćenje ugovorenih cijena i popusta
  • dodavanje poslovnih jedinica i dodatnih administratora/operatera (ovisno o pravima osobe koja je prijavljena)

Registracijom na platformi b2b.aqua3m.com prihvaćate sljedeće uvjete i odredbe:

Platforma – znači web mjesto b2b.aqua3m.com, na kojoj Prodavač objavljuje artikle koje prodaje na veliko, a koje druge pravne osobe – Korisnici mogu kupovati pod uvjetima određenim Ugovorom o poslovnoj suradnji, tj. sredstvo kojim Prodavač i korisnici komuniciraju.

Korisnik/Kupac pristupa platformi putem dodijeljene lozinke. Šifra se dodjeljuje na način da početnu lozinku generira Prodavač.

Korisnik može dodijeljenu lozinku naknadno promijeniti.

Za dobivanje korisničkog imena i zaporke za prijavu u aplikaciju B2B korisnik treba izvršiti online registraciju na internetskoj stranici servisa http://www.3-m.hr/b2b

Ugovaranjem usluge na opisan način pravna osoba postaje Poslovni korisnik koji servisom B2B može:

  • Izraditi samostalnu narudžbu/e prema dostupnim artiklima
  • Pratiti tijek poslane narudžba/e Izdavatelju
  • Preuzeti račun i druge dostupne dokumente kreirane od strane Izdavatelja

Cijena na platformi prikazana je kao veleprodajna cijena. Cijena ne uključuje porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijena ne uključuje troškove prijevoza, dostave ili poštanskih usluga.

Na stranicama su dostupne KORISNIČKE UPUTE – opisuju zaslone i s njima povezane naredbe, tekstualne okvire, padajuće izbornike, elemente podataka itd., te sam rad s aplikacijom.

 

Eventualna pitanja Korisnik može postaviti putem emaila: info@b2b.aqua3m.com  ili na broj +385 1 6233 488.

 

 

 

 

 

UPUTE ZA KORISNIKE

ZATRAŽITE SVOJ KORISNIČKI RAČUN!

Imate li problema s kvalitetom vode u domaćinstvu?

Imamo rješenje za Vas!